Wednesday, October 13, 2010

Kamus dunia maya (online) dan mudah alih (portable)

Hi,

Adakan anda menggunakan kamus seharian? Jika jawapannya adalah ya bermaksud catatan saya ini mungkin bermakna untuk anda. Untuk teknologi masa kini, ramai dah menggunakan kamus dunia maya (online) dan ianya amat mudah sekiranya terdapat rangkaian internet. Terdapat pelbagai laman maya yang menyediakan kemudahan dunia maya ini antaranya:


Jikalau anda mencari-cari kamus mudah alih, saya cuma ada rujukan laman maya untuk anda. Salah satu kamus rujukan saya adalah Oxford English Dictionary With Sound. Minta maaf saya katakan, saya sendiri pun belum berkesempatan untuk mencubanya. Kebarangkalian, pembelian kamus mudah alih ini mungkin boleh dilanggan melalui pembelian dunia maya (online). Sila rujuk kembali kepada laman utama kamus tersebut. Dengan ini saya hanya berkongsi pendapat dan pengetahuan sahaja. Sebarang kesulitan dan kerumitan untuk pembelian kamus mudah alih ini amatlah dikesali.



Sekian, terima kasih.

P/s: Sila baca amaran blog ini, supaya tiada sesiapa cuba menyalahgunakan maklumat yang ada.

=========================================

Here is the link for online dictionary especially for Malay - English, Engilsh - Malay and English - English. Just for an additional, i give a reference link for portable dictionary. Hopefully, someone can give a comment once test it out. Please make sure you buy it first and share with me the test result.

Rdgs.
P/s: Please read and understand my term and condition.


No comments:

Post a Comment