Saturday, October 9, 2010

Laman sesawang untuk muat turun dan muat naik (best download & upload link)

Hi,

Saya cuma nak kongsi laman-laman sesawang yang pernah saya guna untuk tujuan menonton, kajian, ujian mahupun percubaan terutamanya perisian-perisian terkini sebelum saya beli atau cadangkan kepada kawan-kawan sekalian.
Terdapat pelbagai laman-laman untuk tujuan tersebut tetapi saya lebih cadangkan laman seperti dibawah:

  • Mediafire --> Laman ini terbaik untuk saya. Saya boleh menggunakan aplikasi muat turun laju untuk tujuan muat turun. Tak perlu untuk tunggu selepas muat turun yang pertama. Untuk lebih lanjut sila lawati laman Mediafire itu sendiri.
  • Hotfile --> Saya juga boleh menggunakan aplikasi muat turun laju tetapi terhad untuk 1 muat turun dan perlu menunggu 30 minit lagi untuk muat turun seterusnya. Untuk lebih lanjut sila lawati laman Hotfile itu sendiri.
  • Netload.in --> Saya pernah menggunakannya untuk aplikasi muat turun laju tetapi masih lagi terhad untuk muat turun berkapasiti 100MB. Selebihnya perlu menunggu selama 1 jam untuk muat turun seterusnya. Untuk lebih lanjut sila lawati laman Netload.in itu sendiri.
  • Untuk muat naik dan hantar kepada pengguna lain, saya memilih untuk menggunakan Yousendit. Laman muat turun yang sudah siap disalin dan dihantar kepada pengguna lain. Sila lawat laman Yousendit untuk mendapatkan maklumat perperinci.

Sekian terima kasih.

P/s: Sila baca amaran blog ini. Supaya tiada sesiapa cuba menyalahgunakan maklumat yang ada.

Here is my best link for download and upload.
You may need to click link as above to get more details.
Some of the link require user to wait for the next activity.
I chose to use Mediafire because it was easy to download and can use download manager without limitation.

P/s: Please read and understand my term and contidion.

Rgds.

No comments:

Post a Comment