Monday, October 4, 2010

Pengenalan - Projek Baru

Salam dan selamat sejahtera,

Untuk pengenalan, saya mempersembahkan blog terbaru saya ini
adalah utk rujukan peribadi saya kini dan masa hadapan.
Kepada sesiapa yang berminat, anda dialu2
kan untuk berkongsi maklumat.

Diharap, blog ini hanyalah sebagai tempat rujukan,
perkongsian pendapat dan bukannya blog yg boleh membawa
kepada kesalahan alam maya (cyber) seperti perisian cetak
rompak (pirated software), muat turun haram dan sebagainya.
Saya ingin memaklumkan bahawa saya tidak akan bertanggungjawab
sekiranya maklumat yg dikongsi disini disalahgunakan oleh individu tertentu.  

Fokus utama saya ialah animasi jepun, perisian komputer,
permasalahan komputer peribadi (PC) dan maklumat
berkaitan teknologi kini.

Sekian, terima kasih.
- AJ -

2 comments:

  1. ey bro fansub bukan setak rompak!

    ReplyDelete
  2. Bro elmaranji.. mekasih bg komen.
    Harap2 fansub utk M'sia x la dikategori pirate kan...!!!

    ReplyDelete